تنهایی


مینویسم برای او که نمیخواند!

جهانم بی تو معنایی ندارد....برگرد!

تنهايي را دوست دارم زيرا بي وفا نيست...

تنهايي را دوست دارم زيرا عشق دروغي در آن نيست...

تنهايي را دوست دارم زيرا تجربه كردم...

تنهايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست...

تنهايي را دوست دارم زيرا در كلبه تنهائي هايم در انتظار خواهم گريست و انتظار كشيدنم را پنهان خواهد كرد...

زنــــــــــدگــی چیــست؟

اگــــر خنـــــــده است چـرا گـــــریه می کنیم

اگــــر گریـــــه است چرا می خنـــدیم

اگــــر مــــــرگ است چرا زنـــــدگی می کنیم

اگــــر زنـــــدگی است چرا می میـریم

اگــــر عشــــق است چرا به آن نمی رسیـــم

اگــــر عشــق نیست چرا عـاشقیـم؟؟؟؟

حالا واقعاْ زندگی چیست؟!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|دو شنبه 19 تير 1391برچسب:,| 15:21|مرحم|

MiSs-A