مینویسم برای او که نمیخواند!

جهانم بی تو معنایی ندارد....برگرد!



 

 

 

من هـر روز و هـر لحظه نگرانت می شوم..


 

 

 

 

که چه می کنی؟

              

 

 

 

 

        کجایی؟؟

 

 

 

 

                     در چه حالی؟؟


 

 

 

 

                         پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم:


 

 

 

 

                             تنهاییت برای من..

          

 

 

 

 

                                 غصه هایت برای من..


                                      همه ی بغض ها و اشک هایت برای من..


                         تو فقط بخند..


        آنقدر بلند که من هم بشنوم..


             صدای خنده هایت را..


                          صدای همیشه خوب بودنت را..



نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت9:09---2 مرداد 1391
گاهی باران همه دغه دغه اش باغچه نیست،گاهی از غصه تنها شدنش می بارد!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:,| 17:48|مرحم|

MiSs-A